0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود؟

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت " صف بررسی " و یا " تائید و آماده سازی " می باشد ، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود.

– اگر پس از ارسال کالا از لیموپ یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود ، حداکثر تا 3 روز کاری ، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش با تماس تلفنی اطلاع دهد.

– برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات ، ارسال شود.

– لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.

– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید ، هزینه رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

چطور از گارانتی کالای خریداری شده استفاده کنیم .

-اگر کالای خریداری شده شما بعد از مهلت تست به هر دلیلی دچار مشکل شد و نیاز به استفاده از گارانتی آن داشتید ، فروشگاه اینترنتی لیموپ هیچ تعهدی به گارانتی محصول ندارد و شما بایستی برای گارانتی کردن محصول خود به دفاتر گارانتی شرکت سازنده محصول مراجعه فرمایید .

استفاده از سرویس 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟ )کالاهایی که سرویس ویژه لیموپ دارند (

– اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا،به ما اطلاع داده شود.(تماس تلفنی)

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.

– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

– این سرویس اشکال ها و مورد های فنی و ظاهری(شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا)که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش لیموپ ، جدا خودداری فرمائید.

– برای ارسال ، باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند :ریموت،کابل،باطری،دفترچه راهنما،کارت گارانتی،کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید .

– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط " پست عادی " انتخاب کنید و کنارتو پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می کند.

– از آنجا که واریز هزینه ارسال ، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است ، برای اطمینان رسید پستی را به همراه بسته ارسال کنید.

فروشگاه اینترنتی لیموپ آماده دریافت انتقاد و پیشنهادات شما از طریق آدرس پست الکترونیکی  info@limop.ir می باشد .